حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • اولین نشست منطقه ای نمایندگان مردمی اعتکاف و مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد
    16 دی 1401 - 13:48
    شناسه : 986
    اولین نشست منطقه ای نمایندگان مردمی اعتکاف و مدیران کل محترم سازمان تبلیغات اسلامی در ۱۱ منطقه کشور، پنج شنبه ۱۵ دی ماه در استان گلستان برگزار گردید.

    آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر پنجشنبه در اولین نشست منطقه ای نمایندگان مردمی اعتکاف و مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: وظیفه داریم که در مراسم اعتکاف، رویکرد استکبار جهانی و جنگ شدید رسانه‌ای دشمن برای جداکردن مردم با نظام به درستی برای جامعه به ویژه نسل جوان بازگو و تبیین شود.

    آیت الله نورمفیدی ستاد مرکزی اعتکاف

    نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: بنده با سیاسی کردن اعتکاف مخالف هستم، اما این دیدگاه منافاتی با تبیین مسائل نداشته و ندارد.

    نورمفیدی ادامه داد: ضرورت دارد تا نخبگان و روحانیون شرایط حساس کنونی و هجمه‌ای که از سوی بدخواهان به کشور وارد می‌شود را به درستی برای آحاد جامعه بازگو کنند.

    وی گفت: شرایط دسترسی به خدمات و وضعیت کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مطرح و دستاوردهای کنونی هم گفته شود تا مردم بیشتر آگاه شوند.

    آیت الله نورمفیدی ستاد مرکزی اعتکاف

    امام جمعه گرگان افزود: بازگویی توانمندی‌های علمی جوانان مستعد همان مسئله تبیین است که همه باید به آن توجه کنند.

    نورمفیدی گفت: باید نهایت برنامه‌ریزی برای حضور افراد مؤثر برای بهره‌گیری درست تبیینی در سخنرانی باشیم تا ضمن اثرگذاری، آن خلوت راز و نیاز به درگاه الهی هر چه بیشتر دیده شود.

    وی افزود: توحید، خداشناسی و رسیدن به معرفت الهی، ریشه همه مسائل امروزی جامعه ما است و اگر فلسفه توحید به درست تبیین شود، مسئله اخلاق و همه مسائل جامعه ما درست می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.