حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • برگزاری طرح اعتکاف علمی در مدرسه علمیه خواهران خورموج
    13 آذر 1401 - 13:52
    شناسه : 1043
    معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه س خورموج خبر داد: طرح اعتکاف علمی در مدرسه علمیه فاطمیه سلام الله علیها خورموج با هدف تقویت بنیه علمی و ارتقاء سطح علمی طلاب در آستانه امتحانات پایان ترم نخست سال تحصیلی در همه پایه های تحصیلی برگزار شد.
    منبع : خبرگزاری حوزه

    روز گذشته طرح اعتکاف علمی در مدرسه علمیه فاطمیه سلام الله علیها خورموج با هدف تقویت بنیه علمی و ارتقاء سطح علمی طلاب در آستانه امتحانات پایان ترم نخست سال تحصیلی در همه پایه های تحصیلی برای ۶۵ نفر از طلاب روزانه و خوابگاهی برگزار شد.

    معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه خورموج گفت: طی این طرح طلاب ضمن عبادات و راز و نیاز باخداوند متعال از ساعت۷:۳۰صبح تا ۲۰:۲۰ براساس برنامه ریزی صورت گرفته به مجاهدت علمی پرداختند.

    وی افزود: این طرح در راستای کمک به موفقیت تحصیلی طلاب نقش چشمگیری دارد و فرصتی مغتنم است تا طلاب نقاط ضعف درسی خود را یافته و در راستای رفع آن تلاش و ممارست کنند.

    عباسی به بیان برنامه های اجرا شده در این طرح اشاره کرد و افزود: طلاب در این دوره اعتکاف علمی ضمن حضور در مدرسه و مطالعه فشرده دروس، برنامه معنوی جانبی نیز اجرا کردند. برنامه هایی همچون تلاوت و انس با قرآن، بیان نکات تفسری و تدبر درقرآن، برپایی نماز جماعت، درس اخلاق و زی طلبگی، مشاوره خانوادگی و مشاوره تحصیلی توسط اساتید، ورزش و لحظات شاد و فرح بخش، و کارگاه های معرفتی بهرمند شدند.

    در این طرح اساتید مدرسه نیز برای رفع اشکال تمام وقت در کنار طلاب حاضر بودند.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.