حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • سخنرانان آئین اعتکاف جنگ رسانه‌ای دشمن را به مردم گوشزد کنند
    16 دی 1401 - 12:46
    شناسه : 967
    نماینده ولی فقیه در گلستان: آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با تاکید بر عدم سیاسی کردن مراسم اعتکاف، گفت: ضرورت دارد که سخنرانان آئین اعتکاف جنگ رسانه‌ای دشمن را به مردم گوشزد کنند.

    آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر پنجشنبه در نشست منطقه‌ای ستاد مردمی اعتکاف در گرگان اظهارکرد: وظیفه داریم که در مراسم اعتکاف، رویکرد استکبار جهانی و جنگ شدید رسانه‌ای دشمن برای جداکردن مردم با نظام به درستی برای جامعه به ویژه نسل جوان بازگو و تبیین شود.

    نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: بنده با سیاسی کردن اعتکاف مخالف هستم، اما این دیدگاه منافاتی با تبیین مسائل نداشته و ندارد.

    نورمفیدی ادامه داد: ضرورت دارد تا نخبگان و روحانیون شرایط حساس کنونی و هجمه‌ای که از سوی بدخواهان به کشور وارد می‌شود را به درستی برای آحاد جامعه بازگو کنند.

    وی گفت: شرایط دسترسی به خدمات و وضعیت کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مطرح و دستاوردهای کنونی هم گفته شود تا مردم بیشتر آگاه شوند.

    امام جمعه گرگان افزود: بازگویی توانمندی‌های علمی جوانان مستعد همان مسئله تبیین است که همه باید به آن توجه کنند.

    نورمفیدی گفت: باید نهایت برنامه‌ریزی برای حضور افراد مؤثر برای بهره‌گیری درست تبیینی در سخنرانی باشیم تا ضمن اثرگذاری، آن خلوت راز و نیاز به درگاه الهی هر چه بیشتر دیده شود.

    وی افزود: توحید، خداشناسی و رسیدن به معرفت الهی، ریشه همه مسائل امروزی جامعه ما است و اگر فلسفه توحید به درست تبیین شود، مسئله اخلاق و همه مسائل جامعه ما درست می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.