حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • آئین اعتکاف در ۱۰ مسجد شهرستان پلدختر آغاز شد
    16 بهمن 1401 - 8:06
    شناسه : 2087
    رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر: حجت الاسلام علی صیادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر از آغاز آئین اعتکاف در ۱۰ مسجد این شهرستان خبر داد.
    منبع : خبرگزاری مهر

    حجت الاسلام علی صیادی اظهار داشت: همزمان با ۱۳ ماه رجب و میلاد با سعادت حضرت امام علی (ع) آیین معنوی اعتکاف با حضور معتکفان و روزه داران در ۱۰ مسجد در سطح این شهرستان پلدختر آغاز شد.

    وی، با تبریک ایام البیض و تقارن آن با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، گفت: ۸۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم در آئین معنوی اعتکاف امسال شرکت دارند.

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر، گفت: علاوه بر روزه داری، کرسی‌های تلاوت نور، اقامه نماز جماعت، برگزاری حلقه‌های معرفتی با محوریت جهاد تبیین، بیان احکام و ادعیه ویژه اعتکاف از برنامه‌های اصلی این مراسم معنوی در شهرستان پلدختر است.

    حجت الاسلام صیادی، افزود: مبلغین و مبلغات برای اجرا و همکاری در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و بصیرت افزایی مراسم اعتکاف به مساجد اعزام می‌شوند.

    وی، با تبریک فرا رسیدن ۱۳ رجب و روز پدر، گفت: امروز در شرایط جنگ نرم دشمنان و هجمه‌های آنها به ویژه هدف قراردادن تفکر و اندیشه اسلامی نسل جوان آئین معنوی اعتکاف نقش مهم و مؤثری در تزکیه و خودسازی آنها دارد.

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر، از همکاری آحاد مردم به ویژه تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی شهرستان در کنار هیئت امنای مساجد برخی ادارات و نهادها برای برگزاری آئین اعتکاف قدردانی کرد.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.