حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • برگزاری اعتکاف ویژه دختران نوجوان در همدان
    14 بهمن 1401 - 13:06
    شناسه : 1755
    محدثه حیدری‌ جوان مسئول هیئت نرجسانه گفت: در ایام‌البیض ماه رجب اعتکاف مختص دختران نوجوان به همت هیئت نرجسانه و همراهی ستاد اعتکاف همدان با حضور ۳۰۰ دختر نوجوان برگزار خواهد شد.
    منبع : خبرگزاری حوزه

    محدثه حیدری‌ جوان، مسئول هیئت نرجسانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان از برگزاری اعتکاف ویژه دختران نوجوان خبر داد و اظهار کرد: هیئت نرجسانه درصدد است درهمه ی زمینه هایی که مربوط به مسائل فرهنگی دختران است ورود جدی داشته باشد تا بتواند در هر زمینه‌ای یک برنامه اختصاصی برای دختران نوجوان برگزار کند.

    وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که از ابتدای آغاز فعالیت نرجسانه مد نظر ما بود برگزاری اعتکاف ماه رجب ویژه دختران نوجوان است که به دلیل شرایط کرونا در سال‌های گذشته محقق نشد اما امسال در ایام البیض رجب اعتکاف برگزار خواهد شد.

    حیدری اذعان کرد: تاکنون قریب ۳۰۰ دختر نوجوان ثبت‌نام شده‌اند و این مراسم معنوی در مسجد امام حسین علیه‌السلام واقع در شهرک مدنی با برنامه‌ها مختص دختران نوجوان و متناسب با نیازهای آنها برگزار خواهد شد.

    وی با بیان اینکه این هیئت مختص دختران نوجوان وجوان می‌باشد، گفت:هیئت دخترانه نرجسانه ازسال۱۳۹۸تشکیل وشروع به فعالیت کرده است و یک هیئت کاملا متفاوت است که طبق ذائقه دختران دهه هشتادی برنامه‌ریزی می‌کند.

    وی با تأکید بر اینکه اولین هیئت تشکیلاتی دخترانه در استان همدان، نرجسانه است، ابراز کرد: این هیئت دارای محتواهایی متفاوت  است که حتی منبر آن هم به شکلی خاص و متناسب با ذائقه دختران نوجوان است .

    مسئول نرجسانه خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های ویژه در جشن‌ها و اعیاد و روضه‌هایی متناسب با روحیه نوجوانان و دارای محتوایی غنی این هیئت را متمایز کرده است به گونه‌ای که اتاق فکر در شورای مرکزی هیئت برای هر برنامه‌ و محتوای آن روزهای متعدد برنامه‌ریزی انجام می‌دهد تا در عین جذاب بودن برای مخاطب، کار تمیز فرهنگی صورت گیرد.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.