حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • ۱۱ مسجد در بهاباد میزبان مراسم اعتکاف/۵۰۰ نفر معتکف شدند
    17 بهمن 1401 - 9:09
    شناسه : 2296
    رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهاباد: حجت الاسلام حسین حاتمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهاباد از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۱۱ مسجد در سطح شهر و روستاهای بهاباد خبر داد.
    منبع : خبرگزاری مهر

    حجت الاسلام حسین حاتمی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در بهاباد و میزبانی ۱۱ مسجد از معتکفان گفت: ۵۰۰ نفر از شهروندان بهاباد معتکف شدند.

    وی از هیئت امنای مساجد شهرستان و تمامی دست اندرکاران برگزاری مراسم اعتکاف رجبیه قدردانی کرد و افزود: امیدواریم این مراسم، باشکوه و به بهترین نحو ممکن در سطح شهرستان برگزار شود.

    حاتمی با بیان اینکه دشمنان از هر حربه‌ای برای کمرنگ کردن معنویات جامعه و تغییر باورهای دینی جوانان استفاده می کنند، بیان کرد: معنویت نیازهای خاص انسان را برطرف می کند و باید از فرصت اعتکاف در تقویت این روحیه استفاده شود.

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهاباد عنوان کرد: برگزاری حلقه‌های معرفت، کرسی‌های تلاوت قرآن‌کریم، اقامه نماز جماعت، برگزاری سخنرانی مذهبی، مولودی خوانی و برگزاری گفتمان دینی با موضوعات مختلف از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این مراسم معنوی است.

    وی افزود: همچنین برای دانش آموزان معتکلف دو مسجد در سطح شهر و روستاها در نظر گرفته شد که در این مساجد شاهد حضور دهه هشتادی‌ها هستیم.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.