حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • آماده سازی ۵۱ مسجد و مصلی برای مراسم اعتکاف در آذربایجان غربی
    07 بهمن 1401 - 11:54
    شناسه : 1514
    معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی: خضرلو معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به ثبت نام مراسم اعتکاف اظهار داشت: علاقه مندان بصورت مجازی و با مراجعه به سایت سازمان تبلیغات اسلامی یا به صورت حضوری و مراجعه به ادارات سازمان تبلیغات اسلامی می توانند ثبت نام کنند.
    منبع : خبرگزاری ایسنا

    معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از آماده سازی ۵۱ مسجد و مصلی در استان برای برگزاری این مراسم معنوی خبرداد و خاطر نشان کرد: در ارومیه ۱۴مسجد با ظرفیت پنج هزار نفر از جمله مصلی امام خمینی، مسجد امیر المومنین ارتش، مسجد جنرال، مسجد جامع ارومیه، مسجد ولیعصر (عج)، مسجد امام حسین، مسجد موسی بن جعفر برای مراسم اعتکاف آماده شده اند.

    خضرلو در گفت وگو با ایسنا بااشاره به اینکه ثبت نام برای مراسم اعتکاف امسال از شنبه شروع می شود، افزود: علاقه مندان بصورت مجازی و با مراجعه به سایت سازمان تبلیغات اسلامی یا به صورت حضوری و مراجعه به ادارات سازمان تبلیغات اسلامی می توانند ثبت نام کنند.

    معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: در مراسم اعتکاف امسال ویژه برنامه ای مخصوص دانش آموزان و دانشجویان با عنوان خلوت آسمانی در ۳شهر ارومیه، خوی و میاندوآب برگزار می شود.

    وی یاد آور شد: در ارومیه ۲مسجد با ظرفیت ۵۰۰نفر ویژه دانش آموزان دختر و پسر در نظر گرفته شده است که با نظارت آموزش و پرورش مراسم اعتکاف برگزار خواهند کرد.

    خضرلو با اشاره به اینکه در هر مسجد ۳ روحانی و مبلغ مذهبی حضور خواهد داشت، تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، ادعیه خوانی، برگزاری حلقه های معرفت افزایی ، جهاد تبیین، مشاوره های دینی، روانشناسی و درسی از جمله برنامه های است که در مراسم اعتکاف برگزار خواهد شد.

    وی افزود: پیش بینی می شود امسال ۱۲ هزار معتکف در این مراسم معنوی شرکت کنند.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.