حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • اعتکاف خلاء معنوی جامعه را پر می‌کند
    20 دی 1401 - 13:42
    شناسه : 1021
    رئیس دفتر امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: حجت الاسلام سید علی فقیه رئیس دفتر امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری آیین اعتکاف در استان گفت: اعتکاف خلاء معنوی جامعه را پر می‌کند.
    منبع : خبرگزاری مهر

    حجت الاسلام سید علی فقیه صبح سه شنبه در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی آذربایجان شرقی در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: مراسم معنوی اعتکاف امسال در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود و باید همه تشکل‌ها و سازمان‌ها برای برگزاری پرشور و باشکوه این مراسم معنوی تلاش کنند.

    وی سپس با تاکید بر اینکه شاهد حمله دشمن به مقدسات هستیم، افزود: متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد خلأ در بحث‌های معنوی بودیم که آئین اعتکاف می‌تواند خلاء معنوی جامعه را پر کند.

    فقیه سپس با اشاره به اهانت نشریه شارلی ابدو به مرجعیت دینی و مقام معظم رهبری گفت: این هفته بعداز نماز جمعه در حمایت از مرجعیت و مقدسات نظام جمهوری اسلامی مردم استان و شهر تبریز راهپیمایی باشکوهی برگزار خواهند کرد.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.