حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • اعتکاف در ۸۵ مسجد استان لرستان برگزار می‌شود
    27 دی 1402 - 10:28
    شناسه : 4470
    حجت‌الاسلام محمدحسین وحیدی معاون فرهنگی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی لرستان از میزبانی 85 مسجد برای معتکفان این استان خبر داد.
    منبع : خبرگزاری حوزه

    به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی اعتکاف به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محمدحسین وحیدی، معاون فرهنگی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی لرستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ماه رجب فرصتی مغتنم برای راز و نیاز و خلوت با خالق سبحان است، اظهار کرد: در این ماه بندگان خدا با خلوت در مساجد در راستای تهذیب و خودسازی نفس تلاش می کنند.

    وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مساجد لرستان انجام شده است، گفت: مراسم معنوی اعتکاف امسال در ۸۵ مسجد استان لرستان برگزار خواهد شد.

    معاون فرهنگی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه ثبت نام از معتکفان آغاز شده و تا چند روز آینده هم ادامه دارد، ادامه داد: معتکفان لرستانی برای ثبت نام در این مراسم، می توانند به مساجد استان مراجعه کنند.

    حجت‌الاسلام وحیدی در پایان یادآور شد: تمام تلاش خود را برای برگزاری باشکوه مراسم معنوی اعتکاف به کار خواهیم گرفت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.