حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • اعتکاف راهی برای بینش‌افزایی جوانان است
    26 دی 1402 - 0:40
    شناسه : 4424
    امام جمعه غرق‌آباد: حجت‌الاسلام محمد سلطانی امام جمعه شهرستان غرق آباد گفت: اعتکاف راهی برای بینش‌افزایی جوانان است و حضور در این مراسم می‌تواند آنان را به سعادت و مسیر درست برساند.
    منبع : خبرگزاری حوزه

    به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی اعتکاف به نقل از خبرگزاری حوزه، نشست هم‌اندیشی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مسجد جامع شهرستان غرق‌آباد با حضور حجت‌الاسلام محمد سلطانی امام جمعه این شهرستان و خانم صابر مدیر مدرسه علمیه حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها پیش از ظهر امروز در دفتر امام جمعه برگزار شد.

    حجت‌الاسلام سلطانی در ابتدا ضمن بیان فضیلت ماه رجب گفت: ماه رجب فرصت نابی برای بندگان خداوند است تا از آن برای درک ماه رمضان و شب قدر بهره‌مند گردند.

    وی بیان کرد: اعتکاف راهی برای بینش افزایی جوانان است و حضور در این مراسم می‌تواند آنان را بسوی سعادت و مسیر درست برساند.

    امام جمعه شهرستان غرق‌آباد در این جلسه به اعتکاف و حضور حداکثری دانش‌آموزان و جوانان تاکید کرد تا از این فرصت استفاده کنند.

    یادآور می‌شود، برنامه‌های فرهنگی، احکام، سوادرسانه‌ای، حلقه‌های معرفتی بصیرتی باحضور ائمه جماعت در این سه روز برگزار خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.