حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • اعتکاف فرصت ناب بندگی است
    03 بهمن 1401 - 20:26
    شناسه : 1354
    حجت الاسلام مراد امیدی از ائمه جمعه استان لرستان با بیان اینکه برگزاری مراسم معنوی اعتکاف از برکات انقلاب اسلامی است، گفت: اعتکاف فرصتی ناب برای اصلاح درون، کسب تهذیب نفس و خودسازی است.
    منبع : خبرگزاری حوزه

    حجت الاسلام مراد امیدی امام جمعه الشتر امروز در جلسه هم اندیشی برنامه‌ریزی مراسم اعتکاف که در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه ماه رجب فرصتی مغتنم برای بهره گیری از معنویات و تهذیب نفس است، اظهار داشت: اعتکاف در این ماه فرصت ناب بندگی در پیشگاه پروردگار است.

    وی با بیان اینکه برگزاری مراسم معنوی اعتکاف از برکات انقلاب اسلامی است، گفت: اعتکاف فرصتی ناب برای اصلاح درون، کسب تهذیب نفس و خودسازی است.

    امام جمعه الشتر، با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف مراسمی سرشار از راز و رمزهای معنوی است، خاطرنشان کرد: اعتکاف راهی برای اُنس با خدا، قرآن و ادعیه است.

    حجت الاسلام امیدی، با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف اندیشیده شده است، یادآور شد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مراسم معنوی اعتکاف باشکوه و با حضور پرشور مردم مومن و خدا جو در شهرستان برگزار می‌شود.

    وی تصریح کرد: اعضای ستاد اعتکاف تلاش کنند وظایف محوله خود را به درستی و دقیق انجام دهند.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.