حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • اعتکاف پرشور در بوشهر نشانه حرکت فرهنگ زیست‌بوم این منطقه به سمت معنویت است
    12 بهمن 1401 - 8:51
    شناسه : 1700
    مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر: حجت‌الاسلام محمد قادری دبیر ستاد اعتکاف استان بوشهر با اظهار خرسندی از برگزاری آئین حسنه‌ اعتکاف پس از چند سال محدودیت کرونایی، برگزاری اعتکاف پرشور امسال را نشانه جاذبه فرهنگ زیست‌بوم بوشهر به سمت معنویات عنوان کرد.
    منبع : خبرگزاری حوزه

    حجت‌الاسلام محمد قادری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر امروز به منظور تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام گرفته پیرامون برگزاری اعتکاف امسال، در برنامه زنده‌ تلویزیونی «گفت‌وگو»، از سیمای مرکز بوشهر شرکت کرد و با اظهار خرسندی از برگزاری آیین حسنه‌ اعتکاف پس از چند سال محدودیت کرونایی، اظهار داشت: برگزاری اعتکاف پرشور امسال، نشانه حرکت فرهنگ زیست‌بوم بوشهر به سمت معنویات است.

    دبیر ستاد اعتکاف استان بوشهر افزود: برگزاری عملیات‌های فرهنگی با محوریت مردم و تشکل‌های مردمی، راه‌اندازی مواکب انقلاب علوی، پرچم افتخار، اجرای سرود انقلاب و مهرواره محله همدل با شعار «لبخند بسازیم» از برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان در این ایام است.

    حجت‌الاسلام قادری ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه‌ فجر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی زمینه تهیه و تقویت زیرساخت‌های توسعه همه جانبه و همچنین تربیت مجاهدان عرضه تفکر اسلام ناب محمدی را فراهم کرده و در این حوزه برکات و دستاوردهای ارزشمندی داشته است.

    گفتنی است، مراسم اعتکاف امسال، همزمان با ولادت حضرت امام علی(ع)، روزهای ۱۵ لغایت ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.