حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • جشنواره بین المللی اعتکاف لرستان فرصتی مناسب برای مبادلات فرهنگی است
    20 دی 1402 - 10:28
    شناسه : 4150
    استاندار لرستان: زیویار با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره علمی، ادبی، هنری بین المللی اعتکاف در استان لرستان گفت: این جشنواره فرصتی مناسب برای مبادلات فرهنگی استان و مجامع نخبگانی و صاحب نظران در بخش‌های مختلف حوزه و دانشگاه در سطح ملی و بین المللی است.

    به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی اعتکاف، فرهاد زیویار شنبه شب در جلسه هماهنگی اختتامیه جشنواره ملی اعتکاف کرد: این جشنواره با حضور ۱۰۰ مهمان خارجی و ۳۰۰ مهمان کشوری روز پنجشنبه ۲۸ دی ماه جاری در استان لرستان و شهر خرم آباد برگزار خواهد شد.

    وی بیان کرد: این جشنواره ۲ سالانه پیش از این در استان‌های تهران ،خراسان رضوی و قم برگزار شده و استان لرستان امسال به عنوان چهارمین برگزار کننده این جشنواره ، میزبان ۴۰۰ مهمان خارجی ومهمانانی از داخل کشور در هفتمین دوره است.

    استاندار لرستان با بیان اینکه برگزاری این جشنواره یک فرصت برای لرستان است، افزود: حضور این مهمانان ظرفیت‌های لرستان را به کشورهای خارجی و به سایر هم‌وطنان که از نقاط مختلف به لرستان سفر کرده‌اند معرفی می‌کند.

    نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در این زمینه گفت: لازم است همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این جشنواره همکاری کنند و اطلاع رسانی لازم به عمل آید تا این جشنواره به نحو شایسته برگزار شود.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.