حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • رئیس ستاد مرکزی اعتکاف با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کرد
    02 اسفند 1400 - 16:18
    شناسه : 533
    حجت الاسلام والمسلمین تکیه‌ای رئیس ستاد مرکزی اعتکاف با نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفت‌وگو کرد.
    نویسنده : سعید آقائی منبع : خبرگزاری حوزه

    حجت الاسلام والمسلمین تکیه‌ای رئیس ستاد مرکزی اعتکاف با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفتگو کرد.

    در این دیدار، رئیس ستاد مرکزی اعتکاف گزارشی از روند کار ستاد اعتکاف کشور با الهام از بیانیه گام دوم انقلاب ارائه و از تلاش‌ها و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در خوزستان در برپایی اعتکاف قدردانی کرد.

    همچنین حجت الاسلام فرد آقایی معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان به ارائه گزارشی از روند برگزاری اعتکاف در مساجد استان خوزستان پرداخت.

    برگزاری اعتکاف از رویش‌های انقلاب اسلامی ایران است

    حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با قدردانی از تلاش‌های رئیس ستاد مرکزی اعتکاف، اظهار داشت: برگزاری اعتکاف از رویش‌های انقلاب اسلامی ایران است.

    وی با اشاره به اینکه ماه رجب ماه عبادت است که روح و جان را برای ماه مبارک رمضان و لیالی قدر آمده می‌کند، ادامه داد: برگزاری اعتکاف در ماه رجب مورد تأکید بزرگانی مانند مقام معظم رهبری است. البته اعتکاف در ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار گیرد.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.