حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • سنت حسنه اعتکاف پس از پیروزی انقلاب اسلامی دوباره احیا گردید
    21 دی 1402 - 11:03
    شناسه : 4239
    رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران: حجت‌الاسلام مهدی دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران گفت: یکی از سنت‌های حسنه و مستحبات اسلامی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی احیا گردید سنت اعتکاف است.
    منبع : خبرگزاری حوزه

    کردستان _ ستاد مرکزی اعتکاف: جلسه ستاد مردمی اعتکاف با حضور متولیان مراسم اعتکاف شهرستان کامیاران با هدف برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم معنوی امروز برگزار گردید.

    حجت‌الاسلام مهدی دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در این جلسه در سخنانی اظهار کرد: یکی از سنت‌های حسنه و مستحبات اسلامی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی احیا گردید سنت اعتکاف است.

    حجت‌الاسلام دهقانی عنوان کرد: این سنت در طول تاریخ اسلام و ادیان آسمانی طرفداران و عاملانی داشته و در بلاد اسلامی و مراکز حوزوی بطور خاص مورد توجه بوده است.

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران افزود: اعتکاف جایگاه ویژه‌ای در بین عبادات دارد که باید برای برگزاری بهتر این مراسم معنوی برنامه‌ریزی جدی شود.

    پایان پیام/

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.