حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • مراسم اعتکاف با حضور ۸۵۰ معتکف در ۱۴ مسجد پیشوا برگزار شد
    17 بهمن 1401 - 9:17
    شناسه : 2326
    فرماندار پیشوا: ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا از برگزاری مراسم اعتکاف با حضور ۸۵۰ معتکف در ۱۴ مسجد این شهرستان خبر داد.
    منبع : خبرگزاری مهر

    ابراهیم تاجیک نوری عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تحولی بنیادین در رویکرد معنوی جامعه ایران پدید آورده است اظهار داشت: مراسم معنوی اعتکاف با حضور پرشور نسل جوان اعم از دانش آموز، دانشجو و طلبه از رویش‌های بابرکت انقلاب اسلامی بوده است.

    وی افزود: آئین معنوی اعتکاف با حضور مردم بویژه نسل دهه هشتاد در ۱۴ مسجد شهرستان با حضور بیش از ۸۵۰ معتکف از ۱۳ رجب آغاز شده است.

    تاجیک نوری بیان داشت: اعتکاف در مساجد جامع امام خمینی رحمه الله علیه و سرچشمه به صورت خانوادگی، مسجد دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دانشجویان، دانشجو معلمان و دانش آموزان سال آخر متوسطه، مسجد محله قرا کرد دانش آموزان پسر، مسجد محله طاق سپهر دانش آموزان دختر و در بقیه مساجد با حضور عموم مردم در حال برگزاری است.

    وی در ادامه گفت: همچنین مساجد امام حسین علیه السلام، صاحب الزمان عجل الله و حضرت ابوالفضل علیه السلام در شهر جلیل آباد و مساجد روستاهای قلعه‌سین و عسگرآباد در بخش مرکزی شهرستان پیشوا، میزبان معتکفین است.
    فرماندار شهرستان پیشوا تصریح کرد: امسال محتوای برنامه‌های اعتکاف غنی و متناسب با جوانان و نوجوانان برنامه ریزی شده است و امیدواریم معتکفین، بهره کافی از این مراسم معنوی را ببرند.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.