حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • مشارکت مطلوب جوانان و نوجوانان مازندرانی در اعتکاف
    18 بهمن 1401 - 7:33
    شناسه : 3389
    نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران شمار شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف را بیش از ۱۳ هزار نفر ذکر کرد و گفت: مشارکت جوانان و نوجوانان مطلوب بوده است.
    منبع : خبرگزاری مهر

    آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر دوشنبه در جمع معتکفان مسجد النبی (ص) و حضرت امام حسن مجتبی (ع) در ساری با تسلیت رحلت حضرت زینب (س) و گرامیداشت اعتکاف و دهه فجر اعتکاف را امری مهم دانست و گفت: خداوند اعتکاف را در مقام طواف و نماز قرار داده است.

    وی با اشاره به مشارکت مطلوب جوانان و نوجوانان اظهار داشت: ۲۵۷ مسجد در استان میزبان معتکفان هستند و ۱۳ هزار نفر در برنامه‌های اعتکاف شرکت کردند.

    وی فلسفه حضور در مسجد را پاکی ذکر کرد و گفت: باید از فرصت باقیمانده در مراسم اعتکاف بهره گرفت زیرا موقعیت خوبی برای خودسازی است.

    آیت الله محمدی لائینی اعتکاف را دارای خیر و برکات زیادی دانست و گفت: باید در کارهای خیر سهیم و شریک بود و در این آئین برای تعجیل در فرج امام زمان (عج) دعا کرد.

    امام جمعه ساری با اظهار اینکه اغتشاشگران و آشوبگران رسوا شدند، بر لزوم مشارکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: ملت ایران اسلامی هیچ وقت از انقلاب و میهن دست نخواهد کشید و هر روزبا صلابت پای آرمان‌ها ایستادگی می‌کنند.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.