حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • چهارده نقطه شهری و روستایی میزبان معتکفین شهرستان خوسف
    07 بهمن 1401 - 11:45
    شناسه : 1501
    حجت الاسلام سهرابی نژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف گفت: امسال بعد از ۳ سال که به دلیل کرونا اعتکاف در شهرستان برگزار نشد در ۱۴ نقطه شهری و روستایی برگزار خواهد شد و ثبت نام تا اولین روز اعتکاف ادامه خواهد داشت و بیشتر هزینه ها توسط خیرین تأمین می‌شود.
    منبع : خبرگزاری مهر

    حجت الاسلام سهرابی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف، در نشست طلاب شهرستان گفت: گروهی از طلاب شهرستان از دو ماه قبل در بحث جهاد تبیین که دغدغه مقام معظم رهبری است در حال فعالیت هستند که در ایام دهه فجر در خصوص پاسخگویی به شبهات، خدمات ۴۴سال نظام با محوریت شهرستان در حوزه های فرهنگی ،آموزشی و مذهبی فعالیت خواهند کرد.

    حجت الاسلام سهرابی نژاد با بیان اینکه در ایام دهه فجر هر شب در یک مسجد با حضور طلاب برنامه خواهیم داشت، گفت: رزمایش جهاد تبیین با محوریت مدارس برگزار خواهد شد که حضور روحانیون و رزمندگان ۸سال دفاع مقدس در صبحگاه مدارس جهت تبیین دستاوردهای ۴۴ساله نظام اسلامی خواهد بود.

    وی ادامه داد: امسال بعد از ۳ سال که به دلیل کرونا اعتکاف در شهرستان برگزار نشد در ۱۴ نقطه شهری و روستایی برگزار خواهد شد و ثبت نام تا اولین روز اعتکاف ادامه خواهد داشت و بیشتر هزینه ها توسط خیرین تامین می شود.

    رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر این شهرستان ادامه داد: با توجه به اینکه در سالهای گذشته ۸۰ درصد حاضرین در اعتکاف را نسل جوان تشکیل می دهند هدف ما امسال این است که با برنامه های متفاوت تجربه معنوی خوبی برای معتکفین رقم بزنیم.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.