حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • آغاز ثبت نام اعتکاف در استان قزوین
    06 بهمن 1401 - 10:47
    شناسه : 1483
    حجت الاسلام عباسی رئیس ستاد اعتکاف استان قزوین از آغاز ثبت نام معتکفان و برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۶ مسجد بزرگ قزوین خبر داد.

    رئیس ستاد اعتکاف استان بیان کرد: همزمان با فرارسیدن ماه رجب، ثبت نام ازعلاقه‌مندان برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف از ساعت ۲۴ امشب آغاز می‌شود و روند ثبت نام به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

    حجت الاسلام عباسی گفت: ۶ مسجد برای معتکفان در سطح شهر قزوین پیش بینی شده که شامل مسجدالنبی (ص) ویژه اقایان، مسجد المهدی حافظیه مینودر ویژه کانون‌های مساجد، مسجد موسی ابن جعفر (ع) خیابان حیدری ویژه دانش آموزان دختر و مساجد جامع، سنجیده، امام خمینی (ره) و مسلم ابن عقیل مینودر ویژه بانوان به صورت عمومی می‌باشد.

    وی در ادامه با اشاره به هزینه اعتکاف اظهار کرد: هزینه پیش بینی شده برای این دوره از اعتکاف مبلغ ۳۵۰ هزار تومان برای هر نفر است که ثبت نام جهت حضور در اعتکاف تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اعتکاف قزوین به نشانی www.etekaf-qazvin.ir امکان‌پذیر است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این پایگاه از نحوه ثبت نام، شرایط و سایر اطلاعات مربوطه مطلع شوند.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    1. آواتار سحر یوسفی

      سلام من امروز ۱۲ بهمن واسه اعتکاف خواستم ثبت نام کنم اصلا سایت باز نمیشه لطفا راهنمایی کنید

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.