حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • اجتماع معتکفین خاری در چشم دشمن است
    10 بهمن 1402 - 6:01
    شناسه : 6110
    امام جمعه دیّر: حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر گفت: اجتماع بزرگ معتکفین در سراسر کشور در مدارس و مساجد و حضور زنان و مردان و کودکان و نوجوانان و جوانان در این مراسم معنوی خاری در چشم دشمن است.

    بوشهر _ ستاد مرکزی اعتکاف: حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر در جمع معتکفین در مسجد فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، گفت؛ دشمن می‌خواهد اجتماعاتی مانند اعتکاف و پیاده‌روی اربعین و … برگزار نشود.

    وی افزود: اجتماع بزرگ اعتکاف در سراسر کشور در مدارس و مساجد و حضور زنان و مردان و کودکان و نوجوانان و جوانان در این مراسم معنوی خاری در چشم دشمن است.

    امام جمعه دیّر تاکید کرد: دشمن با وجود همه تبلیغات گمراه‌کننده که می‌خواهد ذهن نسل جوان و باورهای دینی و سیاسی آنها را سست کند، اما به اهداف خود نرسیده است که نشانه بارز آن حضور شما در مراسم اعتکاف است.

    وی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلابی فرهنگی، دینی و معنوی بود، گفت: دشمن در جنگ سخت با توپ و تانک و هواپیما حمله می کند مانند جنگ هشت ساله اما گاهی اوقات جنگ نرم است و دشمن می‌خواهد عامل پیروزی ما که ایمان و معنویت است را بگیرد.

    حجت‌الاسلام حسینی تاکید کرد: در مقابل جنگ نرم دشمن که می‌خواهد اعتقادات ما را بگیرد همین حضور شما در مراسم اعتکاف و مسجد دسیسه دشمن را خنثی می‌کند.

    وی در پایان بیان کرد: معتکفین باید معنویت ایام اعتکاف را در زندگی خود حفظ کنند.

    پایان پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.