حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • اعتکاف بستری برای دعوت به مشارکت در انتخابات است
    28 دی 1402 - 23:00
    شناسه : 4559
    فرماندار اصفهان: محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت خوب آیین اعتکاف ایام‌البیض و اعیاد ماه مبارک رجب می‌توان بستر لازم را برای افزایش مشارکت در انتخابات فراهم کرد.
    منبع : خبرگزاری مهر

    اصفهان _ ستاد مرکزی اعتکاف: محمدعلی احمدی پیش از ظهر پنج‌شنبه در جلسه رابطان کمیته مشارکت‌های همگانی مناطق ۲۰ گانه انتخابات و رابطان جبهه فرهنگی اصفهان که پیرامون هم‌اندیشی برای مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شد، گفت؛ ظرفیت‌های خوب موجود در مناطق و ضرورت بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها باید مد نظر قرار گیرد و همگرایی و هم‌افزایی در برنامه‌ها سبب مشارکت حداکثری در انتخابات خواهد شد.

    فرماندار اصفهان افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت خوب اعتکاف ایام ابیض ماه مبارک رجب و همچنین و اعیاد رجبیه می‌توانیم بستر لازم را برای افزایش مشارکت در انتخابات فراهم سازیم.

    احمدی تصریح کرد: همه اقشار، اصناف و دلسوزان انقلاب باید فعال شوند و جریان‌سازی تبلیغی و تبیینی در راستای انتخابات در اصفهان ایجاد شود.

    وی اضافه کرد: کمیته مشارکت در مناطق با استفاده از ظرفیت‌های خوب موجود در هر منطقه نسبت به افزایش مشارکت در انتخابات اقدام کنند.

    پایان پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.