حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • اعتکاف فرصت مناسبی برای خودسازی است
    16 بهمن 1401 - 7:49
    شناسه : 1995
    رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا: حجت الاسلام حسینعلی رضا زاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا با اشاره به اینکه اعتکاف فرصت مناسبی برای خودسازی است، گفت: ۱۵۷ نفر معتکف در مراسم معنوی اعتکاف این شهرستان شرکت کرده اند.
    منبع : خبرگزاری مهر

    حجت الاسلام حسینعلی رضا زاده عصر شنبه در حاشیه مراسم اعتکاف در مسجد جامع این شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۵۷ نفر معتکف در آئین معنوی اعتکاف در این شهرستان شرکت کرده‌اند.

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا اعتکاف را فرصتی مناسب برای خودسازی و تربیت آحاد جامعه به ویژه جوانان دانست و افزود: باید از این فرصت مناسب برای برنامه‌های تربیتی و اخلاقی استفاده کرد.

    حجت الاسلام رضا زاده با بیان اینکه این تعداد در دو مسجد جامع و امام حسین (ع) شهرک عباس آباد آستارا معتکف شده‌اند، ادامه داد: برپایی نماز به شکل جماعت، گفتمان‌های دینی، قرائت زیارت آل یاسین، مسابقه احکام، سخنرانی‌های اخلاقی، جلسات پرسش و پاسخ مسائل شرعی و محافل انس با قرآن از برنامه‌های مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان مرزی بندر آستارا است.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.