حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • اپلیکیشن ویژه فردشناسی در اعتکاف راه‌اندازی شد
    04 بهمن 1402 - 11:49
    شناسه : 5065
    اپلیکیشن خودشناسی ویژه فردشناسی در اعتکاف راه‌اندازی شد، اپلیکیشن فردشناس، برنامه ای برای محاسبه نفس است، برنامه ای که هر فردی می تواند شکوفایی استعدادهای خود را رصد کند.

    ستاد مرکزی اعتکاف: در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مبنی بر راه‌اندازی کانون‌های عظیم فرهنگی، اپلیکیشن خودشناسی ویژه فردشناسی در اعتکاف راه‌اندازی شد.

    اپلیکیشن فردشناس، برنامه‌ای برای محاسبه نفس است. برنامه‌ای که هر فردی می‌تواند شکوفایی استعدادهای خود را رصد کند. بر اساس شاخص‌هایی که در برنامه تنظیم شده امکان شناخت دقیق شخصیت و شکوفایی استعدادهای هر فردی وجود دارد. رصد موفقیت و مراقبت از حرکت در مسیر تربیتی خداوند یکی از امکانات فردشناس است.

    فردشناس به گونه‌ای طراحی شده که دیدن نتایج ارزیابی و تحلیل پاسخ پرسش نامه‌ها برای شخص فراهم است. هر فردی می‌تواند بر اساس تحلیل‌هایی که برنامه در اختیار او قرار می‌دهد به تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف خود بپردازد.

    امکان ارتباط با فردشناسان یکی دیگر از امکاناتی است که فردشناس در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نام، سطح علمی، موضوعات مورد مشاوره و راه‌های ارتباطی کاربران با کارشناسان در برنامه درج شده تا همه کاربران بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.