حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • بیانیه ستاد مرکزی اعتکاف در محکومیت حادثه تروریستی کرمان
    21 دی 1402 - 9:57
    شناسه : 4206
    ستاد مرکزی اعتکاف در بیانیه ای حادثه تروریستی کرمان را محکوم و شهادت تعدادی از مردان، زنان و کودکان در این حادثه را تسلیت گفت.
    منبع : خبرگزاری حوزه

    ستاد مرکزی اعتکاف در محکومیت حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان شد بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾ سوره آل‌عمران

    مقاومت و جهاد جانانه فرزندان غیور محور مقاومت آن‌چنان طومار دشمن دون و بزدل را درهم پیچیده است که راهی جز حرکات ناجوانمرادنه آن هم در اوج رذالت و پستی ندارد.

    ترور سردار رشید اسلام شهید سیدرضی موسوی و به شهادت رساندن یکی از فرماندهان ارشد حماس شهید صالح العاروری و همراهان ایشان، به خاک و خون کشیدن مردان، زنان و کودکانی از قبیله مهر و دوستی و زیارت سردار دل‌ها، همه حکایت از عصبانیت بی حد و اندازه دشمن از شکست‌های پی در پی دارد.

    امت اسلام قرن‌ها است بهای ایستادگی و مقاومت را با سرافرازی تمام پرداخت کرده است و تا به ثمر رساندن این مسیر الهی هرگز از پا نخواهد نشست و محبت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هر روز لشکری از سربازان آماده و جان برکف را به میدان خواهد آورد و تا انجا این مسیر ادامه خواهد یافت که پرچم مقدس هدایت و ولایت در سرتاسر عالم برافراشته شود.

    ستاد مرکزی اعتکاف این حادثه غم‌بار را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر عج‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و امت داغدار ایران عزیز تسلیت گفته و به تک تک شهدای سربلند این حوادث تبریک خویش را در رسیدن به علو درجات تقدیم می‌دارد و برای باز ماندگان آنان آرزوی صبر و اجر و برای مجروحین طلب عافیت و شفای عاجل دارد.

    والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته- ستاد مرکزی اعتکاف- ۱۴ دی ۱۴۰۲

    پایان پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.