حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • تداوم ️اعتکاف های دانش آموزی استان قم در ماه رمضان
    20 فروردین 1402 - 12:14
    شناسه : 3685
    حجت الاسلام احسانی مدیر دبیرستان شهید قاسم سلیمانی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف رمضانی در مسجد مقدس جمکران، ویژه دانش آموزان اظهار داشت: مراسم اعتکاف ۱۲۰ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه دبیرستان شهید سلیمانی در شبستان امام علی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

    مراسم اعتکاف ۱۲۰ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه دبیرستان شهید سلیمانی در شبستان امام علی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

    حجت الاسلام احسانی مدیر دبیرستان شهید قاسم سلیمانی درباره اعتکاف دانش آموزان بیان داشت: ۱۲۰ نفر از دانش آموزان دهه هشتادی اعتکاف اولی این دبیرستان، خواستار برگزاری اعتکاف ۳روزه در ایام البیض ماه مبارک رمضان شدند که با موافقت مسجد مقدس جمکران این مراسم معنوی در روزهای ۱۴ تا ۱۶ ماه مبارک هماهنگ و برگزار شد.

    وی بیان داشت: در کنار این عاشقانه‌ها که میهمانانش برای بار اول طعم شیرین خلوتی ناب با معبود را چشیدند، حلقه‌های معرفتی با حضور ۲۰ کارشناس مذهبی از حوزه علمیه با هدف پاسخ به سوالات دانش آموزان تشکیل گردید.

    مدیر مدرسه شهید سلیمانی اظهار نمود: همزمانی دومین روز از این مراسم معنوی با میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (علیه السلام) و برگزاری ویژه برنامه هایی با موضوع معنویت و اخلاق و جلسات روایت علمی و پیشرفت کشور از دیگر برنامه ها بود که با استقبال نوجوانان حاضر روبرو شد.

    همچنین بر اساس اعلام ستاد اعتکاف قم ، اعتکاف رمضانیه قم در تاریخ ۲۴ الی ۲۶ رمضان ماه در تعدادی از مساجد قم از جمله مسجد نقدس جمکران برگزار خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.