حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد مرکزی اعتکاف با دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم
    03 بهمن 1401 - 20:27
    شناسه : 1359
    ستاد مرکزی اعتکاف کشور در راستای گسترش همکاری های علمی، آموزشی و فرهنگی با مراکز آموزش عالی و دانشگاهی تفاهم نامه ی همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم را امضا کرد.
    منبع : خبرگزاری حوزه

    ستاد مرکزی اعتکاف کشور در راستای گسترش همکاری های علمی، آموزشی و فرهنگی با مراکز آموزش عالی و دانشگاهی تفاهم نامه ی همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم را امضا کرد.
    در آستانه فرارسیدن ماه رجب و ایام برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، حجت الاسلام سید باقر تکیه ای قائم مقام ستاد مرکزی اعتکاف تفاهم نامه ای را در محورهای همکاری در برگزاری و داوری جشنواره اعتکاف و همچنین تدوین و اجرای دوره های کوتاه مدت در حوزه معنویت و اخلاق و همچنین توانمندسازی فرهنگی و رسانه‌ای خادمین مساجد اعتکاف را با محمد رضا فلاح سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم را امضا نمودند.
    اجرای دوره های کوتاه مدت و توانمندسازی خادمین، مشارکت دانشجویان در برگزاری جشنواره علمی، هنری و ادبی اعتکاف، تدوین سرفصل های دوره های آموزشی مهارت های فرهنگی در حوزه معنویت اخلاق و برگزاری همایش های علمی مشترک از مهمترین محورهای این تفاهم نامه می باشد.
    این تفاهم نامه به امضای حجت الاسلام سید باقر تکیه ای قائم مقام ستاد مرکزی اعتکاف و محمد رضا فلاح سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی رسیده است و از بهمن ماه سال جاری به مدت یکسال در سطوح استانی و ملی اجرا می گردد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.