حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • تقدیر ستاد مرکزی اعتکاف از حضور حماسی مردم در انتخابات ۱۱ اسفند
    16 اسفند 1402 - 12:40
    شناسه : 8226
    ستاد مرکزی اعتکاف از حضور حماسه ساز مردم با بصیرت قم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در راستای انسجام و همبستگی ملی تقدیر کرد.

     به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی اعتکاف، ستاد مرکزی اعتکاف با صدور بیانیه ای از حضور حماسه ساز مردم با بصیرت قم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در راستای انسجام و همبستگی ملی تقدیر کرد.

    متن پیام به شرح زیر است:

    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

    إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ ﴿١﴾ وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا ﴿٢﴾ فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا ﴿٣﴾

    ملت شریف ایران یک­بار دیگر در یازدهم اسفند ماه ١۴٠٢ به دعوت رهبر حکیم و الهی خویش حماسه آفرید و برگ زرین دیگری بر دفترچه افتخارات خود افزود و قدردانی خود از نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشانید. مردم شریف ایران با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی، شعور سیاسی، تعصب ملی و غیرت دینی خود را به نمایش گذاشت.

    ضمن تبریک به تمام منتخبان مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی، اولاًبه شکرانه این حضور پرشکوه، در پیشگاه الهی پیشانی را بر خاک بساییم و ثانیاً مراتب قدردانی و سپاس را از همه نامزدهای محترم که با حضور خود در عرصه انتخابات، بر گرمی تنور آن افزودند و همچنین تک‌تک عزیزانی که در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و با رأی خود موجب استحکام بیشتر نظام اسلامی شدند اعلام می­داریم.

    امید است که در هر دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، عزم خود را برای خدمت خالصانه تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم به عموم ملت شریف ایران جزم نمایند. ان­شاءلله

    … و آخر دعوانا أن الحمد لله ربّ العالمین.

    ستاد مرکزی اعتکاف

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.