حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • ثبت‌نام از معتکفین در ۴۰۰ مسجد استان گلستان
    29 دی 1402 - 17:31
    شناسه : 4660
    حجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان از ثبت‌نام معتکفین در 400 مسجد استان خبر داد.
    منبع : خبرگزاری مهر

    گلستان _ ستاد مرکزی اعتکاف: حجت‌الاسلام رضا دیلمی دین را عامل پیشرفت جامعه دانست و گفت؛ اعتکاف یک سلوک جمعی توحیدی و فرصتی کم نظیر برای خودسازی است، معتکفین در ماه رجب در بهترین مکان، بهترین ایام، بهترین اعمال را برای رسیدن به قرب الی الله و اصلاح امور خود انجام می‌دهند.

    معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: خانواده‌ای که حول محور امام جامعه، به سنت‌های الهی و مبارزه تمدنی، ایمان دارد و کسب معنویت و خودسازی را برای ساختن جامعه‌ای پویا و بالنده، یک اصل می‌داند همواره در برابر شیاطین عالم و همه عرصه‌ها پیروز است و اسیر جنگ روانی دشمن و دسیسه جریان نفاق نمی‌شود.

    وی افزود: حضور گسترده پدران و مادران به همراه نوجوانان و جوانان خود در این مراسم معنوی، زینت بخش مساجد است و در واقع، گام نهادن در راستای تربیت نسلی، مؤمن، مجاهد و معتقد به مبانی اسلام ناب و ایجاد خانواده تمدن ساز است.

    دیلمی اظهار کرد: به فضل الهی، امسال با همکاری مردم و حضور تشکل‌های مذهبی، ۴۰۰ مسجد در سراسر استان با برنامه‌های متنوع و با نشاط، میزبان معتکفین هستند.

    وی افزود: اگر کسانی به هر دلیل نمی‌توانند در این مراسم حضور داشته باشند می‌توانند با کمک‌های مالی و پرداخت هزینه معتکفین در برگزاری این مراسم معنوی سهیم باشند.

    یادآور می‌شود، برای ثبت‌نام و حضور در مراسم معنوی اعتکاف، مردم استان می‌توانند هرچه سریع‌تر به مساجد و ادارات تبلیغات اسلامی محل و شهرستان خود مراجعه کنند.

    پایان پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.