حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • حضور بیش‌از ۵۰۰۰ نفر معتکف در شهریار
    24 بهمن 1402 - 10:48
    شناسه : 7801
    حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی‌نوری امام جمعه شهریار گفت: بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ نفر از مردم شهریار در آئین معنوی اعتکاف رجبیه حضور داشتند. مسئولان باید قدردان این مردم باشند و در خدمت خالصانه و جهادی از همدیگر سبقت گیرند.
    منبع : خبرگزاری فارس

    تهران _ ستاد مرکزی اعتکاف: حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی‌نوری امام جمعه شهریار در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی این شهر برگزار شد، ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت؛ ایمان یک مومن پذیرش همه انبیاست و برای ایجاد حکومت برگزیدگان الهی باید به همزبانی با مردم، ایجاد عدالت، دعوت به تقوا و توحید، پرهیز از دعوت به خود، دوری از جهل، دعوت به عقل، تعهد به مسوولیت و خدمت به مردم توجه کنیم.

    وی گفت: هرکس در هر سمتی باشد و در خدمت به مردم کم بگذارد و کاستی داشته باشد عاقبت خوشایندی نخواهد داشت.

    امام جمعه شهریار با تاکید بر اینکه پیشرفت‌های نظام را باید به جامعه اسلامی معرفی کرد و پرتاب ماهواره‌ها به فضا یکی از افتخارات کشور است، افزود: موانعی در راه پیشرفت است و هر مجموعه‌ای در سرمایه‌گذاری و کسب و کار مشکلاتی ایجاد می‌کند.

    حجت‌الاسلام حسینی‌نوری ادامه داد: وقتی مسئولان به این مسائل رسیدگی نکنند و اخذ مجوزها طول بکشد فرصت سرمایه‌گذاری به مسیرهای دیگر می‌رود و بخش خصوصی با ظرفیت بالایی که دارد می‌تواند در حوزه اقتصادی اثرگذار باشد.

    وی گفت: دشمن از پیشرفت‌های کشور و حضور مردم عصبانی است اما ملت مقتدر بار اصلی حکومت را بردوش داشته و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند.

    امام جمعه شهریار با اشاره به مشارکت در انتخابات افزود: دشمن در انتخابات پیش رو اصرار دارد کسانی وارد خبرگان رهبری شوند که این افراد تشکیلاتی مرتبط با جامعه غربی بوده و تولید قدرت در بحران داشته و از اصحاب سکوت باشند و ناهنجاری ایجاد کنند.

    حجت‌الاسلام حسینی‌نوری با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی یادآور شد: در انتخابات باید قدرتمندانه شرکت کرد و دست رد بر اهداف دشمن بزنیم و این امر مهم قدرت را برای کشور به ارمغان آورده و با جهاد تبیین باید میزان حضور مردم پای صندوق‌های را افزایش دهیم.

    وی گفت: بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ نفر از مردم شهریار در آئین معنوی اعتکاف رجبیه شرکت کردند و مسئولان باید قدردان مردم بوده و در خدمت خالصانه و جهادی از همدیگر سبقت گیرند.

    پایان پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.