حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • حضور جوانان از ویژگی‌های مهم اعتکاف در گناوه
    10 بهمن 1402 - 4:49
    شناسه : 5991
    حجت‌الاسلام علی محمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: اعتکاف شهرستان گناوه با استقبال بی‌نظیر نوجوانان و جوانان مؤمن برگزار شد. اعتکاف‌کنندگان امسال با دور همی صمیمی، همدلی و هم‌عهدی برای ظهور امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و عاقبت بخیری همدیگر دست به دعا برداشتند.
    منبع : خبرگزاری مهر

    بوشهر _ ستاد مرکزی اعتکاف: حجت‌الاسلام علی محمدی در گفت‌وگویی رسانه‌ای با بیان اینکه اعتکاف ناب‌ترین لحظه دیدار با خدا است، از آئین معنوی اعتکاف به سکوی پرواز برای رسیدن به مقام معنوی و جلوه‌ای از بندگی خداوند متعال یاد کرد و گفت که در این آئین معنوی معتکفین را به ندای این الرجبیون دعوت می‌کنند.

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: اعتکاف سال ۱۴۰۲ شهرستان دار‌المؤمنین گناوه با استقبال بی‌نظیر نوجوانان و جوانان مؤمن برگزار شد و با انجام اعمال مختص ایام البیض و دعای ام داوود در شهرستان به پایان رسید.

    وی بیان کرد: از زیبایی‌های اعتکاف سال امسال می‌توان به اعتکاف علمی، ختم قرآن، اعتکاف مادر و کودک، آشنایی با سیره ائمه اطهار علیهم السلام، روایتگری سیره شهدایی، رونمایی از دیوار نگاره شهدا، حضور شبکه تبلیغ دین، و طرح ملی قرآنی عاکفون و در اختتامیه نیز حضور والدین با اهدای گل و دست بوسی فرزندان از پدر و مادر خود بود.

    وی بیان کرد: حضور ائمه جمعه شهر گناوه و بندر ریگ، فرماندار شهرستان و سایر مسئولان ادارات دولتی در جمع معتکفین، اقامه نماز جماعت و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اهدای هدایای فرهنگی از نقاط قوت این همایش عظیم فرهنگی دینی بود.

    وی یادآور شد: اعتکاف‌کنندگان امسال با دور همی صمیمی، همدلی و هم‌عهدی برای ظهور امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و عاقبت بخیری همدیگر دست به دعا برداشتند و از خدای خود بابت این نعمت تشکر کردند.

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه گفت: از همکاری و همراهی همه کسانی که در برگزاری امر اعتکاف اهتمام ورزیدند در رأس ائمه جمعه، فرماندار شهرستان گناوه، همه اعضا ستاد اعتکاف شهرستان، خیرین، ادارات و سایر نهادها تقدیر ویژه به عمل می‌آید.

    پایان پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.