حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • حضور دانش‌آموزان در اعتکاف مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است
    08 بهمن 1402 - 12:51
    شناسه : 5938
    فرماندار نکا: مرتضی رمضانی فرماندار نکا گفت: در شرایط فعلی که با هجمه‌های فرهنگی دشمن علیه دانش‌آموزان و جوانان روبرو هستیم، فراهم‌سازی شرایط حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در مساجد و اعتکاف کار مهم و اثرگذار آموزش و پرورش برای مقابله با توطئه‌های دشمنان و جنگ ترکیبی است.
    منبع : خبرگزای شبستان

    مازندران _ ستاد مرکزی اعتکاف: مرتضی رمضانی فرماندار نکا، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نکا با گرامیداشت ایام اعتکاف و سالروز وفات حضرت زینب سلام‌الله‌علیها گفت؛ الگوپذیری از زندگی حضرت زینب و اهل بیت گامی برای رشد همه جانبه است.

    وی با گرامیداشت ایام اعتکاف افزود: در شرایط فعلی که با بمباران فرهنگی دشمن علیه دانش‌آموزان و جوانان روبرو هستیم، فراهم‌سازی شرایط حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در مساجد و اعتکاف کار مهم و اثرگذار آموزش و پرورش در مقابله با توطئه‌های دشمنان و جنگ ترکیبی است.

    رمضانی در ادامه با تاکید بر کمک همه دستگاه‌ها در برگزاری اردوهای راهیان نور و اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، بیان کرد: باید از ارزش‌های انقلاب حفاظت شود و همچنین اجرای پروژه مهر در مدارس با نگاه ویژه دنبال و از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود.

    وی همچنین با بیان اینکه استقرار دانشگاه‌ فرهنگیان در شهرستان منوط به تامین فضای آموزشی لازم برای تحصیل دانش‌آموزان است، افزود: با تامین فضای آموزشی مناسب، دانشگاه فرهنگیان در نکا مستقر می‌شود.

    رمضانی همچنین بر برگزاری پرشور مراسم دهه فجر در مدارس تاکید کرد و افزود: باید با ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان آنان را برای برگزاری جشن‌های انقلاب آماده کرد.

    فرماندار نکا انتخابات پیش‌رو را یک آزمون بزرگ برای همه مردم دانست و یادآور شد: نقش موثری فرهنگیان در انتخابات و انیدافرینی بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم در این انتخابات هم همچون همیشه پرشور وارد شده و ارزش های انقلاب حمایت کنند.

    پایان پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.