حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • حضور پرشور متولدین دهه‌های هشتاد و نود در مراسم اعتکاف تایباد
    06 بهمن 1402 - 6:13
    شناسه : 5373
    سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تایباد اعلام کرد: جعفر شریفی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: ۸۰۰ معتکف تایبادی در حالی مراسم معنوی اعتکاف ماه رجب را برگزار می‌کنند که حضور نوجوانان دهه‌های هشتاد و نود در این آئین بسیار چشمگیر است.
    منبع : خبرگزاری مهر

    خراسان رضوی _ ستاد مرکزی اعتکاف: جعفر شریفی در گفت‌وگویی رسانه‌ای گفت؛ امسال آئین معنوی اعتکاف با حضور ۸۰۰ نفر از اقشار مردم به ویژه دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در سطح شهرستان تایباد در حال برگزاری است.

    سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد افزود: در شهر تایباد مراسم معنوی اعتکاف با حضور ۴۵۰ نفر معتکف و با همکاری هیأت علمداران ثارالله در مسجد جامع امام جعفر صادق علیه‌السلام در حالی برگزار شد که حضور نوجوانان دهه هشتاد و نودی بسیار چشمگیر بود.

    وی گفت: ۳۵۰ نفر نیز در روستاهای قلعه نو آبقه، اسد آباد دربند، پلبند، بهلول‌آباد، سعدآباد، خیابان، پساوه و رهنه اعمال مراسم اعتکاف را انجام می‌دهند.

    پایان پیام/

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.