حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 21 October , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • دیدار رئیس ستاد اعتکاف کشور با رئیس و مسئولان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم
    28 مهر 1403 - 19:16
    شناسه : 8430
    حجت الاسلام تکیه ای با معرفی شرح وظایف و اهداف ستاد مرکزی اعتکاف کشور در میان آحاد جامعه، استفاده از ظرفیت ها و توان دو مجموعه به خصوص ظرفیت های دانشجویی جهت انجام فعالیت های مشترک فرهنگی و تبلیغی را غنیمت شمرده و به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در این زمینه پرداخت.

    حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا تکیه ای رئیس ستاد اعتکاف کشور با حضور در سازمان مرکزی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نقیب دیدار کرد.
    در ابتدای این نشست شرحی از مهمترین اقدامات علمی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه از سوی مسئولان، بیان و بخش های مختلف دانشگاه و شرح وظایف هر بخش معرفی شد.
    حجت الاسلام والمسلمین نقیب ضمن بیان اهداف و برنامه های دانشگاه، به معرفی آخرین آثار علمی و فرهنگی دانشگاه پرداخت.
    وی همچنین بر لزوم ایجاد راهکارهای همکاری مشترک میان دانشگاه و ستاد اعتکاف کشور با بهره مندی از ظرفیت استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تأکید کرد.
    در ادامه حجت الاسلام تکیه ای نیز با معرفی شرح وظایف و اهداف ستاد مرکزی اعتکاف کشور در میان آحاد جامعه، استفاده از ظرفیت ها و توان دو مجموعه به خصوص ظرفیت های دانشجویی جهت انجام فعالیت های مشترک فرهنگی و تبلیغی را غنیمت شمرده و به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در این زمینه پرداخت.
    همچنین در این جلسه ضمن برشمردن اشتراکات موجود در حوزه های مختلف فرهنگی و قرآنی ، مقرر گردید، تفاهم نامه جامعی میان دو مجموعه منقعد گردد.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.