حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • شمیم خوش اعتکاف نوجوانان امام‌رضایی در ۱۱ استان کشور
    04 بهمن 1402 - 11:28
    شناسه : 5058
    مجتبی مختاری مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی علیه‌السلام گفت: موسسه جوانان آستان قدس رضوی با مشارکت نوجوانان و جوانان دهه هشتادی، اعتکاف نوجوانان امام‌رضایی را در 11 استان کشور برپا می‌کند.
    منبع : آستان‌نیوز

    خراسان رضوی _ ستاد مرکزی اعتکاف: مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی علیه‌السلام گفت؛ مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی با مشارکت نوجوانان و جوانان دهه هشتادی، اعتکاف نوجوانان امام‌رضایی را در ۱۱ استان کشور برپا می‌کند.
    مجتبی مختاری اظهار کرد: در این برنامه‌ها مجموعاً ۲۱ مراسم اعتکاف با حضور سه هزار و ۵۰۰ نفر از دختران و پسران برگزار می‌شود.

    مختاری با اشاره به مخاطبان این آیین‌های اعتکاف گفت: برنامه‌های این اعتکاف که به‌صورت اختصاصی برای نوجوانان و جوانان طراحی شده است، شامل گفت‌وگوهای معرفتی، مناجات‌خوانی، کتابخوانی و… خواهد بود که با حضور استادان و مربیان شاخص برگزار می‌شود.

    مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی در ادامه در رابطه با جزئیات برپایی این آیین‌های اعتکاف گفت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای مؤسسه جوانان، توانمندسازی نوجوانان و جوانان دهه هشتادی در گام دوم انقلاب است و در برپایی این مراسم‌های معنوی اعتکاف، مجریان و مخاطبان این برنامه‌ها نوجوانان و جوانان دهه هشتادی هستند.

    وی تصریح کرد: تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر اهمیت و جایگاه ویژه نسل جوان و ارتقاء معرفتی آن‌ها سبب شده است مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی طی سال‌های اخیر به مرکزی الهام‌بخش و الگوساز در حوزه معرفت‌افزایی در سطح کشور مبدل شود.

    پایان پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.