حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • فراخوان ثبت نام اعتکاف جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها
    07 بهمن 1401 - 11:44
    شناسه : 1497
    خانم سیده ربابه داودالموسوی مدیرکل امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از فراخوان ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف ویژه بانوان جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.
    منبع : خبرگزاری مهر

    خانم سیده ربابه داودالموسوی عنوان کرد: بنابر هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان برگزاری ستاد مرکزی اعتکاف قم و به منظور گسترش فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی در مراسم پرفیض اعتکاف، ثبت نام اساتید و کارمندان خانم، دانش آموختگان، طلاب حضوری و غیرحضوری ساکن قم اعم از ایرانی و بین الملل به همراه دختران ۱۵ سال به بالای ایشان آغاز شد.

    وی تصریح کرد: اعتکاف جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها رویدادی است که در آن برنامه‌های متنوع فرهنگی در کنار اعمال عبادی اعتکاف ازجمله نشست‌های فرهنگی و حلقه‌های معرفت افزایی با رویکرد جهاد تبیین برنامه‌ریزی شده است تا شرکت‌کنندگان علاوه بر کسب معنویت در این مراسم، نسبت به تکلیف خود درخصوص عمل به منویات مقام معظم رهبری حفظه الله در عرصه جهاد تبیین، گامی مؤثر بردارند.

    مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تأکید کرد: طلاب، دانش آموختگان و کارمندان خانم تا ۹ بهمن ۱۴۰۱ به سامانه فرهنگی به آدرس https://cul.jz.ac.ir/login مراجعه کرده و در زبانه برنامه ها، ثبت نام کرده و فرزندان دختر ۱۵ سال ایشان، نام، نام خانوادگی و کدملی (کدپاسپورت مخاطبین بین الملل) مادر و فرزند به همراه شماره موبایل اصلی و متصل به ایتا را به ادمین کانال معاونت تبلیغ و امور فرهنگی در پیامرسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/jz_mft ارسال کنند.

    داودالموسوی خاطرنشان کرد: درصورتی که ثبت نام در این مراسم پرفیض و معنوی، بیش از ظرفیت باشد، قرعه کشی خواهد شد.

    وی، زمان پذیرش معتکفین و حضور در مسجد امام حسین علیه‌السلام واقع در خیابان لقمان را از روز جمعه مورخ ۱۴ بهمن (بعد از نماز مغرب و عشاء تا ساعت ۲۴) تا روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد.

    مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در آخر بیان داشت: بانوان طلبه ای که دارای بیماری خاص هستند و فضای استقرار معتکفین، بیماری آن‌ها را تشدید می‌کند، از ثبت نام در اعتکاف خودداری کنند و جهت حضور در ایام اعتکاف از مرخصی تحصیلی استفاده کنند.

    شماره های ۳۲۱۱۲۴۲۶-۲۱۹۴ پاسخگوی سوالات ضروری شرکت کنندگان است.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.