حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • مدیران سنتی جلسات قرآنی را در توسعه فرهنگ قرآنی کشور دریابیم
    16 آبان 1400 - 12:32
    شناسه : 130
    حجت الاسلام والمسلمین تکیه ای: رئیس ستادمرکزی اعتکاف کشور بر لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی به خصوص مدیران جلسات قرآنی در توسعه فرهنگ قرآنی کشور تاکید کرد.
    نویسنده : سعید آقائی منبع : مهر

    حجت الاسلام والمسلمین تکیه ای در نشست هم اندیشی وعاظ و خطبای کشوری که پیرامون توسعه جلسات قرآن خانگی در جمکران برگزار شد، گفت: اگر اقتضائات طرح جلسات خانگی دیده شود می توانیم به شکل جدی در توسعه این حوزه به شکل اثرگذار فعال باشیم.

    وی افزود: مدیران سنتی جامعه قرآنی کریم یک ظرفیت عالی در سطح کشور هستند که باید از این ظرفیت عظیم استفاده شود. این افراد به شکل میدانی در این عرصه فعالیت کرده اند که قطعا می توانند تجربیات خود را به کار ببرند. این افراد نفوذ بسیاری نیز در محلات دارند و می توانیم از این ظرفیت در توسعه فعالیت های قرآنی استفاده کنیم.

    رئیس ستادمرکزی اعتکاف کشور،گفت: باب رفاقت از مهمترین باب های توسعه فعالیت های قرآنی و فرهنگی در همه اضلاع فرهنگی در کشور است. مدیران سنتی نیز با اشرافی که دارند می توانند آسیب هایی که می توانند جلسات قرآنی را تهدید کنند را جبران کنند.

    وی اظهارکرد: جلسات قرآنی باید به شکل هدف مند انجام شود. تعداد جلسات قرآنی در گذشته بیش از این تعداد بود ولی باید این مساله را جبران کنیم.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.