حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • مراسم اعتکاف به صورت جدی بین مردم و جوانان تبلیغ شود
    21 آذر 1402 - 22:44
    شناسه : 4023
    نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: برای اینکه شاهد حضور بیشتر مردم در مراسم معنوی اعتکاف باشیم، ضرورت دارد تا این مراسم و خود ماه رجب و برکات آن در رسانه‌ها به صورت جدی تبلیغ شود.

    به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی اعتکاف، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مهدی قریشی امشب در نشست تخصصی هشتمین همایش هم‌اندیشی راهبردی اعتکاف سراسر کشور که در مسجد گوهرشاد آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد، گفت: مراسم اعتکاف باید همچون مراسم اربعین به صورت جدی بین مردم و جوانان تبلیغ شود؛ خود ماه رجب و اعتکاف از ایام ثبت‌نام، در رسانه‌ها و صداوسیما ضرورت دارد که تبیین و تبلیغ شود تا شاهد حضور بیشتر مردم در این مراسم بزرگ معنوی باشیم.

    امام جمعه ارومیه عنوان کرد: از نظرات جوانان و دانشجویان در برپایی مراسم اعتکاف استفاده شود؛ مشارکت جوانان در برنامه‌های مراسم اعتکاف اهمیت دارد و باعث ارتقای کیفی اعتکاف می‌شود.

    نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم تبیین ارزش و برکات ماه رجب بین مردم، مطرح کرد: از طلاب خوش‌فکر در برگزاری و تبلیغ مراسم اعتکاف استفاده شود؛ حضور پررنگ طلاب در مراسم اعتکاف، بین مردم بسیار اثرگذار خواهد بود.

    پایان پیام/۷۸۰۳۳

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.