حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • مراسم اعتکاف در ۲ مسجد اسلام آبادغرب برگزار می‌شود
    09 بهمن 1401 - 10:45
    شناسه : 1580
    رئیس تبلیغات اسلامی اسلام آبادغرب: حجت الاسلام سجاد گندمکار رئیس تبلیغات اسلامی اسلام آبادغرب گفت: مراسم اعتکاف در ۲ مسجد اسلام آبادغرب برگزار می‌شود.
    منبع : خبرگزاری مهر

    حجت الاسلام سجاد گندمکار اظهار کرد: مراسم اعتکاف در روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه در اسلام آبادغرب برگزار می‌شود که مسجد جامع برای حضور معتکفان خانم و مسجد امیرالمومنین (ع) برای برادران معتکف آماده شده است.

    وی افزود: علاقه مندان حضور در مراسم اعتکاف می‌توانند تا دوازدهم بهمن ماه برای ثبت نام با شماره ۰۹۹۲۱۸۶۱۱۹۷ تماس حاصل کرده یا به آیدی @asemooniam در پیام رسان ایتا پیام دهند.

    رئیس تبلیغات اسلامی اسلام آبادغرب تصریح کرد: در پنج مسجد جامع، مسجد صاحب الزمان (عج)، مسجد الزهرا، مسجد امام خمینی (ره) و مسجد امام رضا (ع) ثبت نام حضوری توسط رابطانی که در آن مساجد قرار دارند صورت می‌گیرد.

    گندمکار گفت: اگر تعداد افراد ثبت نامی بیش از ۳۰۰ نفر باشد مساجد دیگری در شهرستان اسلام آبادغرب سازماندهی شده و برای پذیرایی از مردم آماده ارائه خدمات می‌شوند.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.