حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • مراسم اعتکاف رجبیه در پایتخت ماداگاسکار برگزار می‌شود
    06 بهمن 1402 - 0:31
    شناسه : 5224
    نماینده جامعه المصطفی العالمیه در منطقه ماداگاسکار: نماینده جامعه المصطفی العالمیه در منطقه ماداگاسکار گفت: مراسم اعتکاف در ایام البیض سال ۱۴۰۲ در شهر آنتاناناریوو پایتخت ماداگاسکار برگزار می‌شود.

    قم _ ستاد مرکزی اعتکاف: سید سعید رحیمی در گفت‌وگویی رسانه‌ای با بیان این که همه ساله برنامه‌های مختلفی در شهر آنتاناناریوو پایتخت ماداگاسکار برگزار می‌شود، گفت؛ مراسم معنوی اعتکاف طلاب و دانشجویان المصطفی با مشارکت و همکاری مجتمع علمی فرهنگی امام رضا علیه‌السلام ماداگاسکار از پنجم تا هفتم بهمن با حضور اساتید، سخنرانان و مبلغین برجسته کشور ماداگاسکار در مسجد بزرگ امام رضا علیه‌السلام، ویژه برادران برگزار می‌شود.

    مراسم اعتکاف رجبیه در پایتخت ماداگاسکار برگزار می‌شود

    وی افزود: با فرارسیدن ماه مبارک رجب و ایام البیض، جامعه المصطفی العالمیه در نظر دارد امسال نیز همچون سال‌های گذشته مراسم معنوی اعتکاف را باشکوه و عظمت بیشتری برگزار کند.

    رحیمی ادامه داد: طلاب و دانشجویان دو مرکز آموزشی المصطفی و امام رضا علیه‌السلام در ایام اعتکاف در فضایی معنوی از محضر اساتید بومی و ایرانی بهره‌مند خواهند شد.

    وی افزود: در ایام اعتکاف برنامه‌های متنوع علمی فرهنگی از جمله حلقه قرآنی، جلسات پاسخ به شبهات قرآنی، بیان احکام و دروس اخلاقی و مسابقات فرهنگی برگزار خواهد شد.

    یادآور می‌شود، مراسم معنوی اعتکاف از روز پنجم بهمن‌ماه سال جاری هم‌زمان با ۱۳ ماه رجب آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

    انتهای پیام/

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.