حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • مرخصی به ۲۰۹ زندانی در نیشابور برای حضور در آئین اعتکاف
    06 بهمن 1402 - 4:58
    شناسه : 5343
    حمیدرضا باقریان رئیس اداره زندان نیشابور اعلام کرد: در راستای تحکیم خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و با هدف بهره‌مندی زندانیان از فیوضات و برکات اعتکاف در ماه رجب، با درخواست شورای طبقه‌بندی زندان و موافقت مراجع قضایی تعداد ۲۰۹ زندانی واجد شرایط از شهرستان‌های نیشابور و زبرخان به ۳ روز مرخصی مناسبتی اعزام شدند.
    منبع : خبرگزاری فارس

    خراسان رضوی _ ستاد مرکزی اعتکاف: حمیدرضا باقریان در مراسمی که با حضور رئیس حوزه علمیه گلشن، جانشین انجمن حمایت از زندانیان، مسئولان و کارکنان زندان در محل سالن اجتماعات اداری زندان نیشابور برگزار شد، با بیان اینکه ۱۳ زندانی بدهکار مالی از زندان نیشابور آزاد شدند، گفت؛ از ۱۳ زندانی آزاد شده، شش زندانی بیش از ۱۰ میلیارد ریال بدهی داشتند که حدود شش میلیارد ریال کمک نیکوکاران شهرستان نیشابور و مبلغ چهار میلیارد ریال با تلاش مددکاری زندان از شاکیان پرونده تخفیف گرفته شد.

    وی اضافه کرد: ۷ زندانی دیگر با موافقت مراجع قضایی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شده و زمینه آزادی‌شان فراهم شد.

    مرخصی ۲۰۹زندانی نیشابوری به مناسبت ایام‌البیض

    باقریان ابراز کرد: همچنین به مناسبت میلاد حضرت علی علیه‌السلام و آغاز ایام‌البیض با مساعدت مراجع قضایی، تعداد ۲۰۹ زندانی واجد شرایط به مرخصی مناسبتی اعزام شدند.

    رئیس اداره زندان نیشابور تشریح کرد: در راستای تحکیم خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و با هدف بهره‌مندی زندانیان از فیوضات و برکات اعتکاف در ماه رجب، با درخواست شورای طبقه بندی زندان و موافقت مراجع قضایی تعداد ۲۰۹ زندانی واجد شرایط از شهرستان‌های نیشابور و زبرخان به ۳ روز مرخصی مناسبتی اعزام شدند.

    پایان پیام/

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.