حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • مشارکت کانون‌های مساجد در برگزاری اعتکاف نوجوانانه و جوانانه
    29 دی 1402 - 16:46
    شناسه : 4650
    مصطفی آمون مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام اعتکاف، ویژه برنامه برای برپایی اعتکاف نوجوانانه و جوانانه به همت فعالان کانون‌های مساجد مهیا شده است.
    منبع : خبرگزاری مهر

    اردبیل _ ستاد مرکزی اعتکاف: مصطفی آمون در گفت‌وگویی رسانه‌ای با بیان اینکه ثبت‌نام آئین معنوی اعتکاف در مساجد قدس، امام علی علیه‌السلام و حضرت بقیه‌الله عجل‌الله به همت کانون فرهنگی، هنری قدس و کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان ویژه نوجوانان و جوانان آغاز شده است، گفت؛ فرصت ثبت‌نام برای علاقه‌مندان در این مراسم معنوی تا ۳۰ دی‌ماه است و مراسم اعتکاف روزهای ۱۳ تا ۱۵ رجب مصادف با پنجم و هفتم بهمن‌ماه سال‌ جاری خواهد بود.

    مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل گفت: دختران ۹ تا ۲۵ سال می‌توانند برای حضور در مسجد بقیه‌الله عجل‌الله با شماره همراه ۰۹۱۴۷۴۱۱۵۰۹ تماس حاصل کرده و در این آئین معنوی حضور یابند.

    آمون افزود: نوجوانان پسر نیز با برقراری ارتباط با شماره ۰۹۳۸۴۱۴۱۳۹۸ در آئین اعتکاف کانون فرهنگی، هنری شهدای شهرک کارشناسان مسجد امام علی (ع) می‌توانند ثبت‌نام کنند.

    وی تاکید کرد: آئین معنوی اعتکاف جوانان پسر نیز به همت کانون فرهنگی، هنری قدس در مسجد قدس برپا خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۰۹۳۵۴۲۵۴۵۲۶ برای حضور در این آئین ثبت‌نام کنند.

    مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برای شرکت‌کنندگان در این آئین قرعه‌کشی پنج کمک هزینه سفر به کربلای‌معلی نیز پیش‌بینی شده است.

    وی عنوان کرد: علاوه بر این مساجد، در مساجد جامع، اعظم، المهدی عجل‌الله حافظ، سادات، الزهرا سلام‌الله شهرک آزادی، حضرت ابوالفضل علیه‌السلام شهرک سینا و رحمانیه پیرمادر نیز آئین اعتکاف برگزار خواهد شد.

    پایان پیام/

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.