حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • مشارکت ۴۰۰۰ نفر از دانشگاهیان علوم پزشکی در مراسم اعتکاف
    11 بهمن 1402 - 15:16
    شناسه : 6381
    معاون وزیر بهداشت خبر داد: معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مشارکت بیش از چهار هزار نفر از دانشگاهیان علوم پزشکی سراسر کشور در مراسم اعتکاف خبر داد و گفت: ۲۰۰ نفر از معتکفان دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها، اعضای هیات علمی هستند.

    تهران _ ستاد مرکزی اعتکاف: عباس شیراوژن با بیان اینکه امسال نیز شاهد حضور پرشور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور هستیم، گفت؛ حدود ۱۰۰ مسجد شامل ۳۴ مسجد دانشگاهی و ۶۵ مسجد سطح شهر، پذیرای معتکفان دانشگاه‌ها هستند.

    وی از همکاری معاونت آموزشی وزارت بهداشت با درخواست معاونت فرهنگی و دانشجویی برای برگزار نکردن آزمون در روز جاری در سطح دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور برای بهره‌مندی کامل دانشجویان از این مراسم ارزشمند معنوی تقدیر کرد.

    حضور وزیر بهداشت در جمع معتکفان

    بهرام عین‌اللهی،‌وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شنبه هفتم بهمن در جمع معتکفان دانشگاه علوم پزشکی ایران در مسجد امام حسین علیه‌السلام این دانشگاه حضور یافت.

    در مراسم اعتکاف امسال در مسجد امام حسین علیه‌السلام دانشگاه علوم پزشکی ایران، ۲۳۰ نفر از دانشجویان ایرانی و غیرایرانی، اساتید و کارمندان این دانشگاه حضور دارند.

    وزیر بهداشت در این مراسم ۲ کتاب «علی از زبان علی» و «نقش انسان در تقدیرات شب قدر» را به رسم یادبود به معتکفان این دانشگاه اهدا کرد همچنین چندین تن از دانشجویان این دانشگاه در این مراسم ضمن ابراز رضایت از برنامه‌های فرهنگی و معرفتی این رویداد، مهمترین دغدغه‌ها، مشکلات و نظرات خود درباره مطالبات دانشجویی و فرهنگی را مطرح کردند.

    پایان پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.