حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • همکاری بیش از ۷۰ مبلغ جامعه الزهرا(س) با ستاد اعتکاف استان قم
    18 بهمن 1401 - 1:10
    شناسه : 3043
    مدیر کل تبلیغ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد: مدیر کل اداره تبلیغ جامعة الزهرا (س) از همکاری بیش از ۷۰ بانوی مبلغ توانمند با ستاد اعتکاف استان قم خبر داد و گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی مذهبی، توسط مبلغان در بین معتکفین و دو مسجد به صورت ویژه برای نوجوانان ثبت نام بعمل آمد.
    منبع : خبرگزاری حوزه

    خانم معصومه بهرامی با اشاره به فرخوان اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها جهت همکاری مبلغان در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف ویژه بانوان و نوجوانان استان قم، عنوان کرد: با هماهنگی های انجام شده با ستاد اعتکاف، طی درخواستی که از سوی این ستاد جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی مذهبی، توسط مبلغان در بین معتکفین و دو مسجد به صورت ویژه برای نوجوانان ثبت نام بعمل آمد.

    مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: پس از بررسی ازبین افراد ثبت نام کننده تعداد ۷۰ نفر از مبلغان جهت حضور در مراسم پرفیض اعتکاف و انجام فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی، پاسخ به سوالات شرعی، ارائه مشاوره و برگزاری حلقات معرفتی در بین بانوان معتکف و نوجوانان به ستاد معرفی شدند.

    بهرامی گفت: مبلغ بین‌الملل خانم حور فاطمه نقوی از کشور کانادا در مراسم اعتکاف نوجوانان که توسط گروه جهادی دختران فاطمی در مسجد علی بن ابیطالب (ع) شهر قائم با حضور ۱۲۰ نوجوان فاطمی برگزارشد، حضور یافت و پس از ارتباط صمیمانه با نوجوانان به سؤالات ایشان پاسخ داد.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.