حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • پویش «اعتکاف ماندگار» در مازندران برگزار می شود
    17 بهمن 1401 - 9:06
    شناسه : 2286
    حجت الاسلام علی اکبر درخشنده معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران بابیان اینکه پویش «اعتکاف ماندگار» در استان برگزار می شود، حضور جوانان و نوجوانان را در مراسم اعتکاف چشمگیر دانست.
    منبع : خبرگزاری مهر

    حجت الاسلام علی اکبر درخشنده ضمن اعلام برگزاری اعتکاف پرشور در استان، گفت: با فرارسیدن ایام البیض، پویش اعتکاف ماندگار در مازندران برگزار می‌شود.

    معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، استقبال امسال از اعتکاف در استان را نسبت به سال‌های قبل خوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به تعطیلی اعتکاف در دو سه سال اخیر به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا، امسال تا کنون بیش از ۲۵۰ مسجد دراین استان در حال برگزاری اعتکاف هستند.

    وی به حضور جوانان در این دوره از اعتکاف اشاره و اضافه کرد: حضور جوانان دهه هشتادی در این دوره چشمگیر است و در ۱۸ نقطه استان، اعتکاف دانش آموزشی و دانشجویی برگزار می‌شود.

    حجت الاسلام درخشنده در ادامه با اشاره به پویش اعتکاف ماندگار گفت: در این پویش از معتکفین خواسته شده همزمان که برنامه فرهنگی اجتماعی حین اعتکاف برگزار می‌شود آثار خود را به صورت پادکست، تصاویر خلاقانه، کلیپ، خاطره (متن و صوت) و آثار هنری (شعر، نقاشی و …) ارسال کنند.

    وی با بیان اینکه به نفرات برتر این پویش هدایایی از جمله کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می‌شود، ادامه داد: برای ارسال آثار، در پیام رسان ایتا به آدرس @farhangi_maz و یا به شماره ۰۹۰۱۸۳۰۰۲۹۵ مراجعه کنند.

    معاون فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام راه اندازی کانال اعتکاف در پیام رسان ایتا ، افزود: به منظور تولید و انتشار محتوا و اخبار مربوط به اعتکاف سال جاری کانالی به نام @etekaf_ma در پیام رسانی داخلی ایتا توسط این معاونت راه اندازی شد.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.