حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • پیام تسلیت رئیس ستاد مرکزی اعتکاف در پی ارتحال آیت‌الله محمدرضا آشتیانی‌ (ه)
    04 تیر 1402 - 9:23
    شناسه : 3885
    تقوا و صفای باطن و اخلاق کریمانه و اشتغال به علم و عمل فقیه ارزشمندِ متعهد آیت‌الله محمدرضا آشتیانی‌ رحمةاللّه علیه، مشهود بود. ایشان از چهره‌های بارز بین علما و فقها بودند و خدمت‌ها به حوزه‌های علمیه و مردم ولایت‌مدار نمودند «فجزاه اللّه عن الاسلام خیراً».

    در پی ارتحال آیت‌الله محمدرضا آشتیانی‌ رحمه‏ اللّه‏ علیه، عضو محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سیدعلیرضا تکیه‌ای رئیس ستاد مرکزی اعتکاف کشور، پیام تسلیتی صادر نمود.

    متن پیام به شرح زیر است:

     

    بسم اللّه‏ الرحمن الرحیم

    اناللّه‏ و انا الیه راجعون

    خبر تأسف‌بار و تأثرآور رحلت عالِم متقی مهذب و فقیه ارزشمندِ متعهد آیت‌الله محمدرضا آشتیانی‌ رحمه ‏اللّه‏ علیه، عضو محترم جامعه مدرسین قم و نماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی موجب تألم شد.

    تقوا و صفای باطن و اخلاق کریمانه و اشتغال به علم و عمل در ایشان مشهود بود. ایشان از چهره‌‏های بارز بین علما و فقها بودند و خدمت‌ها به حوزه‌‏های علمیه و مردم ولایت‌مدار نمودند «فجزاه اللّه‏ عن الاسلام خیراً».

    فقدان این بزرگوار و مفسر قرآن را به حوزه‌‏های علمیه و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، مراجع تقلید دامت‌برکاتهم و به خاندان و بستگان محترمشان تسلیت عرض نموده و از خداوند تعالی برای ایشان رحمت و غفران، و برای بازماندگانشان صبر و سلامت، و برای علمای اعلام سعادت و صحت، و برای اسلام بزرگ قوّت و قدرت خواهانیم.

    سیدعلیرضا تکیه‌ای
    رئیس ستاد مرکزی اعتکاف

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.