حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • پیام تسلیت ستاد مرکزی اعتکاف در پی عملیات تروریستی کرمان
    14 دی 1402 - 19:41
    شناسه : 4143
    ستاد مرکزی اعتکاف در بیانیه ای حادثه تروریستی کرمان را محکوم و شهادت تعدادی از مردان، زنان و کودکان در این حادثه را تسلیت گفت.

    ستاد مرکزی اعتکاف در پی اقدام تروریستی و شهادت جمعی از هم‌وطنان گرامی در مسیر زیارت سردار دل‌ها، پیامی صادر کرد.

    متن پیام به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾ سوره آل‌عمران

    مقاومت و جهاد جانانه فرزندان غیور محور مقاومت آن‌چنان طومار دشمن دون و بزدل را درهم پیچیده است که راهی جز حرکات ناجوانمرادنه آن هم در اوج رذالت و پستی ندارد.
    ترور سردار رشید اسلام شهید سیدرضی موسوی و به شهادت رساندن یکی از فرماندهان ارشد حماس شهید صالح العاروری و همراهان ایشان، به خاک و خون کشیدن مردان، زنان و کودکانی از قبیله مهر و دوستی و زیارت سردار دل‌ها، همه حکایت از عصبانیت بی حد و اندازه دشمن از شکست‌های پی در پی دارد.
    امت اسلام قرن‌ها است بهای ایستادگی و مقاومت را با سرافرازی تمام پرداخت کرده است و تا به ثمر رساندن این مسیر الهی هرگز از پا نخواهد نشست و محبت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هر روز لشکری از سربازان آماده و جان برکف را به میدان خواهد آورد و تا انجا این مسیر ادامه خواهد یافت که پرچم مقدس هدایت و ولایت در سرتاسر عالم برافراشته شود.
    ستاد مرکزی اعتکاف این حادثه غم‌بار را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر عج‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و امت داغدار ایران عزیز تسلیت گفته و به تک تک شهدای سربلند این حوادث تبریک خویش را در رسیدن به علو درجات تقدیم می‌دارد و برای باز ماندگان آنان آرزوی صبر و اجر و برای مجروحین طلب عافیت و شفای عاجل دارد.

    والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته- ستاد مرکزی اعتکاف- ۱۴ دی ۱۴۰۲

    پایان پیام/

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.