حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • پیام تبریک ستاد مرکزی اعتکاف به مناسبت روز خبرنگار
    18 مرداد 1402 - 11:17
    شناسه : 3897
    جهاد تبیین، جهادی بسیار مهم که به فرموده مقام معظم رهبری، یک فریضه فوری و قطعی در این برهه از تاریخ است، دوره‌ای از تاریخ که تمام تلاش نظام کفر جهانی و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، تحریف و از بین بردن اصول و مبانی دینی، معنویت و اخلاق و امید از جامعه است.

    ستاد مرکزی اعتکاف با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، از تلاش شبانه‌روزی این عزیزان که در میدان جهاد تبیین و انعکاس رسانه‌ای اخبار در جهت گسترش معنویت و اخلاق در جامعه، تقدیر و تشکر کرد.

    متن پیام به شرح زیر است:

    ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ(قلم۱)

    مقارنت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و جهاد حضرت زینب سلام‎‌الله علیها در تبیین حقایق واقعه کربلا با روز خبرنگار، یادآور اهمیت جهاد تبیین و فضای روشنگری در جامعه همچون رسالت انبیاء و بزرگان دینی از گذشته تاکنون است.

    جهاد تبیین، جهادی بسیار مهم که به فرموده مقام معظم رهبری، یک فریضه فوری و قطعی در این برهه از تاریخ است.

    دوره‌ای از تاریخ که تمام تلاش نظام کفر جهانی و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، تحریف و از بین بردن اصول و مبانی دینی، معنویت و اخلاق و امید از جامعه است.

    در این بین خبرنگاران در خط مقدم جهاد تبیین و روشنگری، به مقابله با جریان تحریف برخواسته و بوسیله انعکاس و تبلیغ فعالیت‌های صورت گرفته در جهت نشر معنویت و اخلاق در جامعه، به رسالت والای خود جامعه عمل پوشانده است.

    ستاد مرکزی اعتکاف ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، از تلاش شبانه‌روزی این عزیزان که در میدان جهاد تبیین و انعکاس رسانه‌ای اخبار در جهت گسترش معنویت و اخلاق در جامعه، تقدیر و تشکر خود را اعلام می‌دارد.

    روابط عمومی ستاد مرکزی اعتکاف

     

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.