حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • پیام تبریک ستاد مرکزی اعتکاف به مناسبت آغاز دهه فجر
    14 بهمن 1402 - 11:21
    شناسه : 6835
    انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به عنوان رخدادِ مهمِ عصرِ حاضر، رژیم ستمگر پهلوی را سرنگون کرد و به فرمایش مقام معظم رهبری «عزت ایران و ایرانی بلکه اسلام و مسلمین در این دهه به دست ملت مقاوم، شجاع و قهرمان ایران، پایه‌گذاری شد.» و با اراده و رأی ملت بزرگ ایران، جمهوری اسلامی به عنوان طرحی نو برای حاکمیت مردمسالاری دینی، ارائه شد.

    ستاد مرکزی اعتکاف در پیامی آغاز چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    « إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ».
    «خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملّتی را تغییر نمی‌دهد، مگر آنکه آنان، آنچه را در خودشان است تغییر دهند». (آیه ۱۱ سوره رعد)

    دهه‌ی مبارکِ فجر، طلیعه‌ی تحققِ اراده الهی و خواستِ مردم در تعیین سرنوشت خویش و طلوع خورشید انقلاب اسلامی بود.
    انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به عنوان رخدادِ مهمِ عصرِ حاضر، رژیم ستمگر پهلوی را سرنگون کرد و به فرمایش مقام معظم رهبری «عزت ایران و ایرانی بلکه اسلام و مسلمین در این دهه به دست ملت مقاوم، شجاع و قهرمان ایران، پایه‌گذاری شد.» و با اراده و رأی ملت بزرگ ایران، جمهوری اسلامی به‌عنوان طرحی نو برای حاکمیت مردمسالاری دینی، ارائه شد.
    خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه‌ی گذشته، همواره از پشتیبانی و حمایت مردمی برخوردار بوده و جشن‌های مردمیِ دهه مبارک فجرِ انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمنِ سال‌های گذشته، نمونه‌ای بارز از این جلوه‌های بی‌نظیرِ حمایت و اعتماد مردمی، بوده است.
    امسال نیز مردم ایران باری دیگر با بزرگداشتِ یوم الله ۲۲ بهمن، در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ابراز وفاداری به آرمان‌های بلند الهی و انسانی امام راحل عظیم‌الشأن، اهتمام جدّی، مبذول خواهند داشت.
    در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمنِ تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجرِ همگان در تحکیم وحدت و انسجام ملی، امیدآفرینی و جلب اعتماد عمومی، در راستای همدلی و تحقق شعارهای راستین انقلاب اسلامی و احترام به خواستِ ملّت بزرگ ایران، بذلِ عنایت خواهند نمود تا طعم پیروزی، عزت و سربلندی، همچنان کام دوستداران نظام را شیرین و شیرین‌تر گرداند.
    ان‌شاءالله آحادِ مردم شریف ایران با بزرگداشتِ یوم الله ۲۲ بهمن، خود را برای انتخاباتی با شکوه بر پایه مردم‌سالاری مطلق آماده می‌کنند تا با تجدید عهد با آرمان‌های پُرافتخارِ شهدای گرانقدر، تداوم بخشِ مسیر عزت و عظمتِ ایران اسلامی باشند.

    پایان پیام/

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.