حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • اعتکاف علمی ۷۰۰ دانش آموز پایه دوازدهم در خراسان جنوبی
    06 فروردین 1402 - 21:18
    شناسه : 3744
    مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: سید علیرضا موسوی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۷۰۰ دانش آموز دختر و پسر پایه دوازدهم در ایام نوروز در ۲۱ پایگاه اعتکاف علمی مدارس استان شرکت کردند.
    منبع : خبرگزاری مهر

    سید علیرضا موسوی نژاد شامگاه دوشنبه در بازدید از پایگاه اعتکاف علمی دبیرستان دوره دوم استعدادهای درخشان بیرجند، بیان داشت: از مجموع دانش آموزان حاضر در اعتکاف علمی ۴۰۰ نفر دختر و ۳۰۰ نفر دیگر پسر هستند.

    وی با بیان اینکه دانش آموزان شرکت کننده در اعتکاف علمی هر روز از ساعت ۷.۳۰ تا ۲۲ در پایگاه‌های مدارس حضور داشته و به مطالعه می‌پردازند، عنوان کرد: در راستای کیفیت‌بخشی آموزشی و استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان طرح اعتکاف علمی از ۲۷ اسفند سال گذشته آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

    وی ایجاد فضایی آرام و عاری از استرس برای دانش آموزان و استفاده از تجربیات هم دیگر را از مهم‌ترین ویژگی‌های اعتکاف علمی دانست و تصریح کرد: فراهم کردن محیطی امن برای مطالعه دانش آموزان هدف اصلی از اجرای طرح اعتکاف علمی دانش‌آموزان است.

    به گفته موسوی نژاد، ارائه خدمات مشاوره‌ای توسط مشاوران مجرب و رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال گذشته، مطالعه و رفع اشکال از خدماتی است که در این پایگاه‌ها ارائه می‌شود.

    به گفته وی با اجرای این طرح دانش آموزان در تعطیلات نوروز به صورت روزانه و تمام وقت برای مطالعه، برنامه تقویتی و تست زنی در مدارس حضور می‌یابند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.