حدیث روز
امام رضا (علیه السلام) فرمودند: یک شب اعتکاف در ماه رمضان معادل یک حج است و یک شب اعتکاف در مسجد رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و در نزد قبر آن حضرت معادل یک حج و عمره است. 

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
  • جستجو

  • اعتکاف ویژه نوجوانان در حرم رضوی و ۵ استان کشور برگزار می‌شود
    17 فروردین 1402 - 21:11
    شناسه : 3733
    به همت مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی؛ به همت مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی، پنجمین دوره مراسم اعتکاف ویژه نوجوانان با عنوان «بی نهایت عاشقی» در حرم مطهر رضوی و ۵ استان کشور برگزار می‌شود.
    منبع : خبرگزاری مهر

    مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی در ویژه برنامه‌ای با عنوان «بی‌نهایت عاشقی»، آئین‌های اعتکاف ویژه نوجوانان را در حرم مطهر رضوی از تاریخ ٢۶ تا ٢٨ فروردین ماه و پنج استان کشور برگزار می‌کند.

    دانش آموزان نوجوان شرکت کننده در مراسم اعتکاف از همراهی مربیان و اساتید جوان و توانمند بهره‌مند می‌شوند تا هرچه بیشتر با ظرفیت‌های معنوی و معرفتی اعتکاف آشنا شوند.

    مراسم مناجات خوانی، جلسات پرسش و پاسخ، دورهمی های کتاب خوانی، حلقه‌های معرفتی، زیارت و توسل از جمله برنامه‌های مراسم اعتکاف بی نهایت عاشقی ویژه نوجوانان است.

    همچنین این مراسم به صورت همزمان توسط تشکل‌ها و ظرفیت‌های مردمی با سازماندهی مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی در ۵ استان دیگر برگزار خواهد شد.

    گفتنی است نوجوانان و علاقمند شرکت در این مراسم می‌توانند تا ١٧فروردین ماه از طریق سایت http://etekaf.javanan.org در این مراسم ثبت نام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.